Redovisning anpassad helt efter dig
Vi vet hur överväldigande det ibland kan vara att varje dag sträva efter att ha en lönsam och välmående verksamhet – samtidigt som den löpande bokföringen, deadlines för inlämning av deklarationer och en smidig hantering av löner och fakturor ligger och väntar runt hörnet.
Därför finns vi här för dig. Vi ger dig möjlighet att lägga allt ditt fokus på verksamheten, ditt team och dina kunder, så tar vi hand om allt det andra – helt efter dina egna önskemål. Vi finns här för att göra din vardag enklare och mer produktiv.
När du som ny kund diskuterar dina önskemål med oss är vi helt öppna och flexibla med vilka delar av redovisningen som du behöver hjälp med.
Våra redovisningstjänster
Här är en överblick kring våra redovisningstjänster som vi är redo att hjälpa dig och ditt företag med.
Löpande bokföring
Kontering, bokföring, periodisering och betalning, om önskas.
Inkomstdeklaration
Kontering, bokföring och
utbetalning av utlägg.
Avstämningar
Balans, reskontra och påminnelsehantering.
Årstjänster
Bokslut, årsredovisning och inlämning till Bolagsverket.
Moms- och arbetsgivardeklarationer
Upprättande och inlämning till Skatteverket.
Undrar du över något?
Kontakta oss för mer information kring våra redovisningstjänster.
Flexibelt och anpassat
Vi har full förståelse för att det i dagens affärsvärld är avgörande med redovisningstjänster som kan anpassas efter varje företags specifika krav. Därför är vår grundläggande princip att erbjuda lösningar som är skräddarsydda för ditt företags individuella behov och mål. Vårt flexibla tillvägagångssätt möjliggör anpassade redovisningstjänster som säkerställer effektiv hantering enligt dina önskemål.
Personliga konsulter för dig
Vi är inte lika stora som de största byråerna men det som vi går miste om i antal, kompenserar vi upp med personliga relationer. Vi är övertygade om att en personlig relation med din konsult, och tilliten som kommer med det, bara kan göra dig och ditt företag gott. Din konsult har stenkoll på just ditt företag och du är bara ett telefonsamtal, eller mejl, bort från en kontakt.
Oavsett bolagsform
En månad med oss
DIGITAL INLÄMNING AV MATERIAL
Inlämningen av underlag är helt digital, antingen med app, e-post eller inläsningscentral, där underlagen sedan hamnar smidigt och snabbt i vårt system för kontering och bokföring.
VI SKÖTER BOKFÖRING OCH AVSTÄMNING
Vi konterar och bokför underlagen med efterföljande avstämning och rapportering. Ut- och inbetalningar följs upp tillsammans med kund- och leverantörsreskontra.
NI ERHÅLLER RAPPORTER OCH RÅDGIVNING
Ni har via vår tjänst tillgång till månadsvis uppdaterade finansiella rapporter, grafer och nyckeltal avseende företagets finansiella position, och vid frågor finns givetvis din konsult till förfogande.
Vad krävs för att sätta igång?
01.
Dina uppgifter och avtal
Vi behöver grundinformation om ditt företag och din verksamhet samt komma överens om ett avtal.
02.
Tillgång till din bank
Med tillgång till din bank kan vi matcha dina underlag mot ditt kontoutdrag och göra avstämningar.
03.
Deklarationsombud
Som ombud kan vi deklarera åt dig löpande och se till att alla deadlines uppfylls, utan att du behöver lägga ner tid.
04.
Historik från tidigare byrå
Såvida bolaget inte är helt nystartat så behöver vi ha tillgång till ditt företags historik med arkiv.
Din källa till kunskap och nyheter – direkt via mail
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och ta del av de senaste nyheterna inom redovisning – direkt i din inkorg.











.png)
.png)
.png)
.png)
